Nu vet man vem som vinner. Typiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet man vem som vinner. Typiskt.
tack för varningen!Nu vet man vem som vinner. Typiskt.![]()
Skillnaden är enorm, nog lär det bli en hel del konflikter, det är oundvikligt, men alla verkar så pass vettiga att det inte blir rena cirkusen av det.Alltså, vilken skillnad det är på Farmen Sverige och Norge
Här jobbar ju folk häcken av sig och uppdragen är ju milsvitt svårare än på svenska farmen.
Halvor är ju kungen, spelar ingen roll vad som händer så kavlar han upp ärmarna och bara kör![]()
Vad tänker ni om skillnaden i kamperna som kan väljas? Inte lika lätt att planera och räkna med säkra segrar?
Vi följer. älskar hela upplägget. har Kristian, Halvor, och Eurike som favorit.Är det bara jag som följer serien??
Väntar ivrigt varje vecka på nya avsnitt och blir bara mer och mer fascinerad över programmet.
Supersvåra uppdrag som de löser galant, i de flesta fall. Ingen, nästan, som blir sur över att väljas till kämpe, utan verkar förstå taktiken bakom det hela.
Lär aldrig mer kunna titta på svenska Farmen, som verkligen framstår som lågbudgetvariant....
Håller för övrigt på Halvor, Kristian eller Camilla, de enda riktigt värdiga vinnarna enligt mig![]()
Jag blev sur på farmen VIP. I tvekampen handlade Det inte om kunskap Utan Tur.Det finns mer alternativ och därmed möjligheter att välja en gren som passar en själv men på allt utom kunskap spelar det mindre roll tror jag. Kunskap har vi inte sett än, det ska bli spännande att se. Jag blir lika irriterad på svenska farmen varje gång en kamp enbart avgörs av att väga x antal kg eller mäta x antal cm (och en vikt/längEd) det blir så slumpartaÅt. Det blir en kunskapsmatch med en fråga. Det känns lamt om någon vinner på 10 g på ett kg eller 3 mm av en meter.
Vilken säsong är norska farmen på?Jag råkade hamna på en norsk hemsida, så jag vet vem som vinner.
Roligt att hon vågade sätta Halvor och vegantjejen ihop och att de blev så bundis när de var tvungna att samarbeta.
Predikaren (Geir?) hade jag fått spunk av att behöva vara i närheten av. I övrigt hade det varit kul att vara där.
Det gör mycket för kvaliteten att de får instruktioner till uppdragen. Att det kan vara avancerade saker som de lär sig mer på.
Vad tänker ni om skillnaden i kamperna som kan väljas? Inte lika lätt att planera och räkna med säkra segrar?
Det kan ha varit skicklighet. Om det rört sig om flera olika mått/ vikter hade vi vetat. Det tog bort charmen med farmen vip i vart fall.Jag blev sur på farmen VIP. I tvekampen handlade Det inte om kunskap Utan Tur.
13Vilken säsong är norska farmen på?
Du får gärna PM vinnaren.
Kan bara hålla med, vilken skillnadJag är kär i norska farmen! Fullkomligt njuter av varje avsnitt, dom fina miljöerna, folket, gruppdynamiken och hur dom tar sig ann uppdragen. Vill aldrig mer se svenska farmen!
Jag är lite besviken på farmen VIP. Tycker den sänds för sällan och deltagarna som är kvar nu känns väldigt tråkiga. Det händer ingenting på farmen VIP, men hellre det än bråk!Kan bara hålla med, vilken skillnad
T o m Farmen VIP håller högre klass än vanliga Farmen...