Farmen 2020

• Kultur
  • Trådstartare Trådstartare Sofie.S
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 134
  • Visningar Visningar 10 323
Jag kollar på tv4.
Har god lust att smygtitta på datorn men håller mig eftersom jag och min man har det som torsdagsunderhållning. 😁

Intressant att pakten kom fram idag gällande trion, jag hade faktiskt inte någon aning om att dom paktade med tjejen utan trodde det bara var Moma och Jens.
Ja, men dåså. Jag nattar barn (d v s sover) när det går på tv, så jag kollar på tv4 play.

Jag vet inte om jag ska avsky eller gilla honom. Han är smart och ärligt på sitt vis, men man kan inte anklaga honom för att se halvfulla glas direkt.
Jag kan också gilla honom ur ett perspektiv men å andra sidan tål jag inte hans gnäll ibland. Jag kan nog störa mig på att han gnäller på så banala saker kanske. Men tycker samtidigt att han verkar vara både rolig och schysst, när han visar den sidan.

Alltså Jens :D herregud vad sur han blev när allt inte gick enligt hans plan:laugh:
Samtidigt som jag tycker Mergim var en aning feg. Kändes som han ville protestera mot Jens eftersom han kände att han inte riktigt var med i deras grupp/pakt, men han vågade ändå inte gå så långt att han valde någon utanför gruppen :D

Nu i senaste avsnittet av Torpet fick jag svar för vad Linnea har gjort. Undra vad konsekvensen blir!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 405
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 972
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 353
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 114
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Pankreatit hos hund?
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI