Ringde redan i morse så fort de öppnade och har väntat hela dagen utan att någon hört av sig 😑 Ringde igen nyss och blev då kopplad till arbetsledaren som sa att elektrikern kommer direkt imorgon bitti. Hon på kontoret visste ingenting om något trots att jag pratat med kontoret imorse 😑 Tyvärr får jag inte vara med pga coronan men arbetsledaren blev helt förskräckt när jag berättade om säkringen och det skulle vara en riktig elektriker sa han så iallafall han verkar ta det på allvar
 
Det var bara kortslutning i lampan som tur väl var!! Men det tog ändå 2,5 timme att reda ut (så jag är glad att jag hade mitt djurrum att vara i så jag inte behövde sitta ute och glo i regnet!). Så nu har jag dagsljuslampor i köket och en ny fin strömbrytare på väggen istället för den fula nikotingula från 60-talet 😁
Säkringen tog han med sig som ”bevis”. Tänk att den har suttit där så farlig i mer än 11år :crazy: Under nästan 10 av de åren hade jag inte heller någon brandvarnare utan det fixade en vän åt mig förra året eftersom jag aldrig fick tummen ur
 
Då kommer jag med nästa elfråga. Spisen denna gången. Farligt?
1AEDB6F0-1A98-486D-901A-E2F38A6B164B.jpeg

Der mörka är vatten
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp