Färgval till dressyrvagnens hjul.....

L

Liiza

Ja, inom rimlig framtid kommer jag att införskaffa mig en ny dressyrvagn till mitt par.Själva vagnen blir i svart stål och mörkbrunt trä. Men nu till min fråga här, färgval till hjulen? :confused: Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill ha. Det ska ju vara lite tidsenligt också. Hade först funderingar på mörkblå hjul men det är inte så tradionsenligt så det tyckte inte min tränare. Vi har spånat lite fram och tillbaka, kanske något i beige, brunt?? "Latte" färgade?? Ja, vad har ni för förslag. Skicka gärna bilder på snygga färgkombinationer.:idea:

Sv: Färgval till dressyrvagnens hjul.....

Har du någon bild på vagnen (eller prototyp på den)? Jag tycker ju svart är klssiskt och stilrent när det gäller dressyr så det hade jag nog valt, men jag förstår om du vill ha något lite "roligare"

En sån här är beställd, den är riktigt snygg tycker jag:
9131155.jpg

Den här tycker jag oxå är riktigt snygg, om man hade haft par :) Men även där svarta hjul...
12.spider.jpg

Sv: Färgval till dressyrvagnens hjul.....

Jättefina bilder på fina vagnar. Ett tag funderade jag faktiskt på svarta hjul men blev "nedröstad" av vänner. Nu ser jag ju att det är jättesnyggt. Har inga bilder tyvärr på min kommande vagn men träfärgen är nog lite mörkare än på dessa vagnar. Tack för förslag.

Liknande trådar

Körning Jag lovar - jag har använt sökfunktionen och jag har lärt mig åtskilligt om både bakselar och vagnar! Men har ändå några funderingar...
Svar
5
· Visningar
1 241
Senast: moiran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka