Färglatt!!

MissFideli

Trådstartare
Har mitt grafikkort fått fnatt, tro? När jag "väckte upp" datorn så är bilden nu otroligt färgglad i ytterkanterna.

Vad har hänt? Har testat att starta om, men utan resultat. Den är regnbågsfärgad i överkant och grön i ytterkanterna. Nederkanten är normal.
 
Sv: Färglatt!!

Det låter som att det är din skärm som börjat ge upp.
 
Sv: Färglatt!!

magnetfälr vid skärmen.,.. flytta saker med magneter typ höögtalare.. samt avmagnitisera den (Degauss) finns som knapp på skärmen eller i skärmens meny
 
Sv: Färglatt!!

Det räckte med att byta håll på kontakten. Vad är magnetiskt då? Högtalarna sitter ju fast i skärmen, så dom kan jag inte flytta på.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
755
Hästvård Finns det någon här inne som varit med om att hästar satt vinterpäls under våren/för-sommaren? För min pålle är det nu andra året i rad...
Svar
14
· Visningar
2 048
Senast: Speedway
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 248
Senast: Loons
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 322
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp