Färgglada träns!

Söker du på Biothane träns så kommer det upp en del mindre försäljare. Många av de kan även göra träns på beställning. Jag gillar verkligen Biothane- materialet.

Personligen föredrar jag biothaneutrustning från Running Bear, om jag får välja, men då lär en beställa från USA. I mitt tycke är de bäst i både kvalitet och passform.

Marylot ligger lite lägre i prisklass och är nog enklare/snabbare att skicka efter från Sverige. Googla på Goedhard så borde hemsidan dyka upp!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte...
2
Svar
29
· Visningar
1 400
Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 135
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar