färgade stigbyglar?? är jag ute??

H

Havregryn

nu har jag missat nått? dessa färgade stigbyglar typ ljusblåa vad är de för nått? är jag helt ute? shit måste ju skaffa sånna :P

Med vad är de för nått??

Sv: färgade stigbyglar?? är jag ute??

Har också tänkt på de där..
Tycker dom är riktigt snygga.. på ponnyryttare!!! eller kanske till ett fälttävlansekipage..
Vet inte om dom har någon speciell funktion..
men själv kör jag med vanliga sprenger stigbyglar, och tänker fortsätta med det :)

kanske det är dom från ponnyprakt? tror dom säljer färgade stigbyglar, för dom har ju färgat allt :angel:

www.ponnyprakt.se

rätt dyra, över 1000 kr har jag för mig. kollade på sådana i falsterbo, var endel som hade såna där.

Dom kostar 1500:-
Säkerhetsmässigt så har dom nog inga fördelar men foten blir väldigt stadig samt att "hålet" som du trär igenom stiglädret i är lite vinklat för att foten ska hamna i ett så optimalt läge som möjligt.

jag hade sånna i guld, men fösvann när dom stal min sadel :mad: men köpte ett par ljusblå idag! =)
skönaste stigbyglarna nånsin. man får jättebra grepp (plattan är bredare än på de flesta andra)
priset ligger på 1800:-

Jo för de är av lättmetall, det finns de som påstår att de är de säkraste då de pga vikten flyger av foten istället för att åka med så man fastnar. Jag rider bara med lättmetallstigbyglar.

Lillhästen har färgade islanddstigbyglar med, om man kan stå ut med att det är islandsmodell. Många olika färger, och bra pris (400 kr).

En viss ponny ska få ett par när han blir större. (Man FÅR spöka ut ponnyer, hehe..)

Ska man ha färgade ska man ha Jin, inte kopiorna som är fula som Equipe visar på sin sida.

har du köpt ett par jin? Kan du inte visa en bild. Vart har du köpt dom någonstans. Tänkte köpa ett par marinblåa på Globen.

asså dom är från equipe, visste inte ens att det fanns 2 olika märken (jin & equipe) va e skillnaden?
men jag har ett par blå från equipe iaf. har tyvärr ingen bild nu men kan kanske fixa fram en =)

De du hade var Jin iaf, de med tre hål uppe.

1451.jpg

Senast ändrad:

jaha. ja då va mina gamla (dom i guld) jin, de blå jag har nu står det equipe på, så det måste ju va equipe :p trodde det va en gammal och en ny modell bara.. så fel man kan ha :p

Equipe sålde Jin tidigare, de är italienska tror jag. De tjänar nog mer på egna, men de andra är snyggare.

är 1595kr ett bra pris på stigbyglarna från equipe?? Jag har blivit såld på dem så tänkte skaffa mig ett par i guld :P

Vill du ha ett par bara för färgen skulle jag nog köpa ett par sviktade i guld istället, kostar ca 900 kr.

Vet inte. Fotade den bara när den gick förbi. ^^ Kan försöka zooma in knappen åt dig.

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 416
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka