Färgad sadelgjord

L

Lennug

:crazy: Hej allihopa! Jag har gult till min hästs färger.. och nu undrar jag var man kan få tag i en gul(solgul) sadelgjord i strl.90cm.??? Tips mottages tacksamt. Även solgul sadelgjordstunnel är intresant... min häst är nästan svart, så det är ursnyggt. Please svara!!!!:banana:

Sv: Färgad sadelgjord

Jag kan nog skaffa fram en om du vill, har en granne som är sadelmakare och som kan fixa det mesta på beställning. PM:a om du är intresserad!

Sv: Färgad sadelgjord

:bump: Men det vore ju toppen!! En solgul sadelgjord med resår i ena änden, 90 cm. Du är en ÄNGEL om du kan fixa det. Maila mig på: glundstroem@spray.se om hur mycket det kommer att kosta är du snäll. Vi hörs.:idea:

Liknande trådar

L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 267
Senast: sorbifolia
·
Hästmänniskan Hej! Har hjälpt till med en häst hos en tjej som var i behovet av en medryttare. Tycker det har fungerat bra och upplägget har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 273
Senast: LionQueen
·
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 284
Senast: Djurvän
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka