Färga tränset?

E

e-meliie

Hejsan, har kollat runt nu på färgade träns till min B-ponny men det jag hittar är träns i dålig kvalite eller verkligen skrikrosa! Eller papaya färgat, som det står. Vill ha något mer ljusare och fodrat, men hittar inget.
Skulle man kunna färga själv? Har precis renoverat mitt rum så har ljusrosa väggfärg kvar, skulle de gå o måla på? Eller kanske spraya? Kanske världens konstigaste idé men ändå :D Sen när jag har färgat det så vill jag att de ska kunna gå och smörja oxå, och att färgen ska vara vattenfast. Men om man målar i flera lager borde de väl hålla? Haha men ja,
tacksam för svar! :laugh:

Sv: Färga tränset?

förstörs tränset annars?
vart kan man typ köpa läderfärg, finns det ens? :p

Liknande trådar

Hemmet Bonusdottern ska få göra om sitt rum..Dock är det budgetrenovering som gäller. Idag är det vävtapet i en solgul nyans som hon inte...
Svar
4
· Visningar
567
Senast: Trasten
·
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 465
Senast: Whirlie
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 503
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 077
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023