Lorelie

Trådstartare
Vad tycker ni den här hästen har för färg?

spotty.jpg

Han är reggad brun!
Min mammas kompis gick fram till ägaren och frågade varför han är det, och hon svarade att han är brun på benen upp ovanför knäna, därför räknas han som brun!
Hur logiskt är det?
Om det är en brun häst med strumpor till ovanför knäna, är det en skimmel då :confused: ( :devil: ;))

Hej och hå i lingonburken säger jag bara.

Vi har en som ser ut så den är reggad som tigrerad.

Den där är ju en solklar tigrerad häst, ingen tvekan om saken. Den kan ju knappast ha blivit kontrollerd av en id-kontrollant vid registreringen.

ha,ha... vilken flaska hade den kontrollanten varit och nallat av måntro!?! :rofl:

Nej, nej det är en fux ser du väl. Herregud är alla här inne blinda eller? :devil:

Nej, men seriöst hur lyckas "man"?
Går det att ändra sen när det väl blivit inskrivet? *nyfiken*

Liknande trådar

Avel Har klurat lite på om denna hästs färg, hon verkar ha fått mer grå/vita strån varje gång hon bytt päls. Svansen var väldigt vit redan...
Svar
12
· Visningar
1 645
Senast: Fiorano
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 160
Senast: Raderad medlem 149639
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 693
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
26 100

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka