Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag älskar verkligen dem schabraken!! Sjukt snygga och suverän kvalitet. Enda som jag inte gillar är att de är så tunna. Jag vill ha lite tjockare schabrak. Men jag älskar Mias annars.
Blev ett sånthär! (bilden lånad) Bilden är lite dålig, är marinblå detaljer, inte svarta som det ser ut.
Bestämde mig för att köpa att schabrak jag kan ha på träning med. Jag tränar ju 2 gånger i veckan året runt, tävlar 1-2 gånger om året. Så det blev inget vitt, ändes inte ekonomiskt försvarbart att betala 600kr för att användas en gång i år.
Grått är våran färg vi använder mest. Jag har bara grå ridbyxor tex. Och i verkligheten är det ju toksnyggt schabraket.
Så... Nu kom jag till nästa fundering. Jag har inte införskaffat nån kavaj ännu (känns inte hysteriskt bråttom iomed att jag inte tävlar dressyr alls) så det får bli när jag känner att jag verkligen vill fortsätta tävla. Detta blir ju en prova på tävling. Så jag hade bestämt mig för att ha skjorta och en svart v-ringad pullover. Har både en helsvart, en med sånadär klassiska vita och grå rutor fram (golftröja typ??) och en helgrå. Men nu börjar jag kanske fundera på de andra två tröjorna eftersom jag ska ha grått schabrak.
Vad skulle ni ta?? Har svart hjälm och stövlar.
Jag ska köpa ett vitt med om jag bestämmer mig för att fortsätta tävla (dvs om jag inte kräks för mycket och kan rida över huvud taget.. inge problem med nerverna här inte.. )
Grymt snygga schabrak är det iafl!! Älskar alla färgerna. Och de är tjocka och bra.