Färg på nos?

Ramona

Trådstartare
Vad kan det beror pa nar nosen andrar farg? Eller ar det "normalt" att nosen andrar farg helt utan anledning?
Har en tik som ar 1,5 ar gammal nu. Fodd med svart nos och har upp till nagon manad sedan haft en helsvart nos. Men nu har den blivit rosa i mitten och jag tycker att det sprider sej utat.
Vad beror detta pa? Ingenting annat i hennes farg har andrats.

Sv: Färg på nos?

ramonarunds skrev:
Vad kan det beror pa nar nosen andrar farg? Eller ar det "normalt" att nosen andrar farg helt utan anledning?
Har en tik som ar 1,5 ar gammal nu. Fodd med svart nos och har upp till nagon manad sedan haft en helsvart nos. Men nu har den blivit rosa i mitten och jag tycker att det sprider sej utat.
Vad beror detta pa? Ingenting annat i hennes farg har andrats.

Det är vanligt att den kan gå mer åt rosa. Varför vet jag inte. Vissa får ju rosa nos på vintern och så går den tillbaka till svart på våren men jag vet inte vad det beror på.

Sv: Färg på nos?

min hund`s nos ändrade färg i vintras till grå i mitten:confused: . Då fick jag till svar att det kan vara zink brist men att det (rättar) till sig till våren:banana: . mvh tuttan

Liknande trådar

Övr. Hund Lite drygt tva manader efter att vi avlivade var forra hund skaffade vi en ny hund. Vi fick hem honom i mitten av februari och han var...
Svar
16
· Visningar
2 003
Senast: Ravishing
·
Katthälsa I mitten av Juli sa avlivade vi varan gamling (22 ar gammal). Kvar blev en 10 ar gammal katt. det har aven funnits en till katt i...
Svar
2
· Visningar
1 375
Senast: Inglorion
·
Övr. Katt Ni har sakert sett dem pa tv eller last om dem i dagstidningar och skvallerblaskor. Manniskor som utat sett lever ett helt normalt liv...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Sastra
·
  • Låst
Övr. Barn Ni som har fler an ett barn, vad ar aldersskillnaden mellan dem och hur paverkar den ditt forhallande till barnen och deras forhallande...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Lambi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama