Färg på handskar

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare otg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 921
Obehagligt, tycker att jag får svårt att hålla tyglarna och tappar fingertoppskänsla. Möjligtvis att jag kan ha tunna vantar på uteritt om det är massa minus. När jag håller på med trädgårdsarbete brukar jag ta mig handskarna utan att jag tänker på det, i ren frustration, när jag ska göra något som är det minsta pilligt :) Jag är väl lite märklig..

Har jättefina tygelvalkar på insidan av fingrarna som aldrig lär gå bort 🤣

Gillar inte heller handskar så mkt men när det är varmt tycker jag shires tunna billiga är super 😀

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: Filippa
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 548
Senast: Lyan
·
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
185
Senast: MattiZ
·
Dressyr Årets sista dag är här, utvärdering av 2024 pågår https://www.bukefalos.se/threads/hur-gick-det-med-era-planer-och-mal-for-2024.1532458/... 2
Svar
33
· Visningar
2 122
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka