Färg på handskar

Obehagligt, tycker att jag får svårt att hålla tyglarna och tappar fingertoppskänsla. Möjligtvis att jag kan ha tunna vantar på uteritt om det är massa minus. När jag håller på med trädgårdsarbete brukar jag ta mig handskarna utan att jag tänker på det, i ren frustration, när jag ska göra något som är det minsta pilligt :) Jag är väl lite märklig..

Har jättefina tygelvalkar på insidan av fingrarna som aldrig lär gå bort 🤣

Gillar inte heller handskar så mkt men när det är varmt tycker jag shires tunna billiga är super 😀

Liknande trådar

Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 437
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Dottern jobbar på ett företag som strax ska stänga några veckor under sommaren. Före stängning ska hela anläggningen storstädas -...
2
Svar
32
· Visningar
3 375
Senast: Mariax2
·
Kläder & Bli fin Jag har en supersöt vit playsuit som jag aldrig har använt för jag trivs inte i helvitt så jag hade velat färga den. Problemet är att...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: Lyan
·
Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
722
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama