Färg på detta föl?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Donauschwalbe
  • Startdatum Startdatum
D

Donauschwalbe

Vad kan det blir för färg på detta ponnyföl som en kompis fick igår. Pappa är isabell och mamma gulbrun. Fölungen är fuxfärgad med fuxfärgad man men svansen är kritvit på undersidan och fuxig på översidan, mulen är jätteljus, den är ljus runt ögonen och insidorna på alla fyra benen är jätteljusa. Den har fyra vita ben och liten stjärn i övrigt.

Sv: Färg på detta föl?

Håller med, absolut fux, kan ju bli ljus-fux eller fux med mycket vitt. Finns ju ganska många hästar som får grå/vit/svart/fux-svans.

Liknande trådar

Avel Jag fick en fölunge som är väldigt ljus i pälsen, vit/gräddfärgad på insidan av låren och har typ en ål (ljusa partier längst ut och sen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 873
Senast: Maja_Kandi
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 774
Avel Nu är hon efter mycket drama här . Liten men tuff får man säga. Grynet krystar och inget händer, ingen fosterblåsa alls. Till slut ser...
Svar
19
· Visningar
5 399
Senast: Karro-Lina
·
E
Avel Den 2 maj föddes ett litet stoföl hos oss som såg ut att vara fux. Det kan kanske vara så att hon är fux men jag behöver lite hjälp från...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 241
Senast: Rhodugune
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka