att "stänga av" är inget konstigt. jag hör bra men stänger omedvetet av när jag koncentrerar mej eller när jag dagdrömmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi börjar bli gamlaOch HUR kan -04 vara "back in the day"?!
För att den var mer eller mindre trasig i 1 månad. Det kan jag lova, märktes. Och kaoset kring det minns jag änHur kan du komma ihåg att skolans skrivare var sönder en gång när du var 7 år?
Det är ungefär så jag tänkerInte OK.
Nu var det kanske inte hela världen med ett hörseltest. Men jag tycker att du ska ta upp det från perspektivet att de har ett allvarligt problem med sina rutiner. (och kanske bristande kunskap bland personalen... om fler saker?) Nästa gång kan det handla om en situation där det är värre.
Så tryck mer på att de behöver kvalitetssäkra sin verksamhet än att du är förbannad för just denna incident.
Och sånt är ju helt i sin ordning, det är ju mer akut och något som behöver åtgärdas utan dröjsmål.För en sådan sak hade vi, på min skola, kontaktat vårdnadshavare innan. Jättemärkligt! Däremot händer det att vi skickar elever till skolsköterskan utan vårdnadshavares tillstånd men då rör det sig om att de skadat sig på något sätt. Kanske ett sår som vi inte själva kan bedöma hur det ska tas om hand. Då ringer alltid skolsköterskan vårdnadshavare sen och informerar.