får man tävla med träns med...

S

__Stilett__

får man tävla med sådant här i dressyr? utsmyckning på nosgrimman i form av tex guld eller silverlinjer fast på läder?

KenTaur_tr_ns.jpg

Sv: får man tävla med träns med...

Det var snyggt , är det tränset du ska köpa? Vilket märke?

Det är ett Keiffer träns var och dräglade på ett sådant häromdagen. Tror att det kostade ca 1300 kr med äckliga vävribbtyglar.

mirjada skrev:
www.hastlagret.just.nu finns det ett träns som ser ut precis sådär...
Men det kostar bara 298kr... Heter träns exklusive.

nej inte samma, kolla så ser du att gulkanterna går längst ute med lädret där plus att nosgrimman är mkt smalare.

på detta träns är guldlinjerna mera i mitten och bred nosgrimma.
det är ett KenTaur träns. ligger runt 1000 lappen.

__Stilett__ skrev:
nej inte samma, kolla så ser du att gulkanterna går längst ute med lädret där plus att nosgrimman är mkt smalare.

på detta träns är guldlinjerna mera i mitten och bred nosgrimma.
det är ett KenTaur träns. ligger runt 1000 lappen.

Ja, lite skillnad var det när man börjar kolla mera ingående.
Men när jag såg det först så tyckte jag att dom var väldigt lika...
Och jag personligen skulle välja det billigare, tycker dels att det var snyggare (när jag började kolla) och så har jag lite svårt att motivera ett träns på över 1000kr. Förstår om man vill ha ett sån om man tävlar mycket och så.... Men jag som inte gör det...

mirjada skrev:
Ja, lite skillnad var det när man börjar kolla mera ingående.
Men när jag såg det först så tyckte jag att dom var väldigt lika...
Och jag personligen skulle välja det billigare, tycker dels att det var snyggare (när jag började kolla) och så har jag lite svårt att motivera ett träns på över 1000kr. Förstår om man vill ha ett sån om man tävlar mycket och så.... Men jag som inte gör det...

jo men jag är ute efter bred nosgrimma och det hade tyvärr inte den andra, dörför går den bort. (jag har en sådan med smalare med silver istället så jag vet hur den ser ut på ett ungefär).
tanken är att ha det på tävling, så därför kan ja kosta på.
sen brukar ju kvalitén på lädret vara himla mjukt o så. och jag har kännt på det ja vill köpa :-)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 215
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 344
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar