Får man starta i dessa?

Krockodil

Trådstartare
Om det står i proppen ex. LB:1 2006 KM för medlemmar i S eller ex. LC.2 omgång 2 Div III Får man då starta utan att vara med i lag eller KM?

Sv: Får man starta i dessa?

Om det inte står specifikt i proppen att klass X är endast öppen för .... så ska man få det. Men kontakta arrangerande klubb för säkerhets skull. Lagklassen brukar man bara få vara med om de arrangerar en individuell del och om det finns plats.

Sv: Får man starta i dessa?

I dressyren får man starta lagklassen individuellt i mån av plats om det inte står annat. Oftast brukar det stå att lagreserver har företräde.
I hoppningen däremot får man inte ha individuell start i lagklassen enl TR.

KM-klassen beror det nog helt på vad arrangören tycker och de har få starter och tycker det är ok om nån startar utanför själva KM

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 019
Senast: Bison
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 395
Senast: hhere
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 823
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar