Får man rida FEI Prix S:t Georges 2009, FEI Prix S:t Georges 2009 och Lätt C:1

W

west

Hej jag har en fråga får man rida FEI Prix S:t Georges 2009, FEI Prix S:t Georges 2009 och Lätt C:1 på samma häst och samma år

jag undrar för jag tycker att väldigt stor skillnad att rida Lätt C:1 och FEI Prix S:t Georges 2009, FEI Prix S:t Georges 2009

Sv: Får man rida FEI Prix S:t Georges 2009, FEI Prix S:t Georges 2009 och Lätt C:1

Du kan ju läsa uppklassningsreglerna i TR.
Om det inte är en lektionshäst så gäller uppklassningen för hästen, inte ekipaget.

Sv: Får man rida FEI Prix S:t Georges 2009, FEI Prix S:t Georges 2009 och Lätt C:1

Är hästen aldrig placerad får man tävla vad man vill. Vid över 80 poäng är man uppklassad från lokal, men som sagt, har man inga placeringar så är det egentligen ingenting som tävlar LC även om man ridit St George innan. Ja utom samvetet förstås, och jag undrar hur många Georgeryttare det är som tycker det är kul att gå ned i LC på samma häst om de inte har en väldigt bra anledning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 144
Senast: ameo
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
851
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka