Sv: Får man lägga ut en sådan tråd?
Det finns ett antal olika skäl till detta. Bland annat det som mandalaki och ullo skriver.
Dessutom finns det företagare som bloggar eller sådana som snart skall starta företag som bloggar eller har hemsidor m.m.
Alltså blir det väldigt svårt att veta om det är en privat blogg eller inte.
Om det finns annonser på bloggen, så tjänar kanske bloggaren pengar på den. Då kanske den skall räknas som kommersiell.
Därför är det för enkelhetens skull lättare att i princip aldrig tillåta länkar till annat än bilder.
Vid vissa tillfällen tillåts de som en fördjupning till ett i sig uttömmande inlägg. Det blir mycket enklare att föra diskussionerna på just detta forum om så mycket av informationen som möjligt finns i själva diskussionstråden.
I övrigt anser jag att jag är väldigt frikostigt när det gäller länkar, både företagare och privatpersoner kan utan kostnad lägga in en länk i sin profil eller tipsa om hur många som helst under Hästlänkar.
Detta gör det desutom lättare att hitta det man söker om man är på jakt just efter en länk till en annan sida.
Det finns med största säkerhet ytterligare ett antal skäl till att inte tillåta hur mycket länkar som helst på diskussionsforumet
men de hoppar jag över denna gång.