C
CeciliaW
Skrev ett inlägg igår där jag frågade om det var fler som hade bloggar och isåfall länkar till deras bloggar... men den tråden verkar vara borta idag? Är det inte tillåtet att efterfråga sånt på senior?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gunnar skrev:Vad är en privat hemsida, får det finnas reklambanners på den? Får den aldrig någonsin i framtiden göras om till en kommersiell sida? Om man skriver att man har en häst till salu är den inte kommersiell då?
twinstar skrev:Från Susning.nu:
"Kommersiell eller vinstdrivande är en verksamhet som bedrivs i avsikt att ge intäkter (och helst vinst). "
(...)
Du har fortfarande inte svarat på vad du vinner på att förbjuda länkar alternativt vad du förlorar på att tillåta dem?
Annonsintäkter?
Gunnar skrev:Ordning och reda, länkar har sin plats under Hästlänkar, forumet är till för diskussioner inte för att driva trafik till kommersiella, halvkommersiella eller privata sidor.
Gunnar skrev:Enklare moderering, minskat arbete för moderatorerna då de inte måste lägga en massa tid på att försöka kontrollera om en länk är kommersiell, hets mot folkgrupp, phishing, virus/trojan-genererande eller helt ok..
Gunnar skrev:Och självklart vill jag ha in annonsintäkter, men regeln fanns även under den period jag inte hade några banners och liknande på sidorna.
På samma sätt föredrar jag att användare lägger in sina bilder i Hästgalleriet också för att man enklare skall veta var man kan hitta olika saker.
Lite samma sak är det med uppdelningen på olika forum, istället för att ha ett om allt.