Får jag dela med mig

Sv: Får jag dela med mig

Åh bild två var ju jätte fin, så dan där mysbild som ni borde göra till julkort tycker jag :angel:

Tack, tack! Nu kan jag och andra med modem öppna den här tråden :)
Men jag trodde inte RR var kuperade (ang första bilden) :) :)

Grana skrev:
Tack, tack! Nu kan jag och andra med modem öppna den här tråden :)
Men jag trodde inte RR var kuperade (ang första bilden) :) :)
Ja, jag brukar ju aldrig lägga in bilder direkt i vanliga fall (funkar aldrig), men tänkte på det när jag läste ditt inlägg. Jag har tänkt likadant, även om jag har snabbt bredband.

Jo då, visste inte du att RR var kuperade? Hmmm.. trodde jag att alla visste.. ;)

mathilhill skrev:
va sööööt! Bild två va ju bara för:love: :love:
Ja, visst är han söt... Fast jag tycker inte att han ser så himla stor ut i verkligheten.. på bild ser man verkligen hur "stor" han faktiskt är.

JO fast det är lite jobbigt när folk gör det med sina barn jämt å ständigt.

Djur är mycket mer uppskattat från min sida. Föredrar djur framför barn :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 397
Senast: Troll
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
959
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 752
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?