Får jag bara säga en sak...?!

Kalaspinglan

Trådstartare
Sv: Får jag bara säga en sak...?!

det går inte att se bilderna... men va kul att du ska "bli med valp"! vad är det för ras?

Hej hopp!

Glömde säga att ni måste, tyvärr, kopiera texten till bilderna och klistra in och öppna, det går inte att klicka på dem... Angelfire har något underligt systemt...

Pinglan

PS! Det är en Rhodesian Ridgeback

Vad mysigt!!! Då har du en del att göra den närmsta tiden då ;)

Åhhh , jag hoppas vi hittar en bra uppfödare snart så vi kan få hem en liten plutt vi med :)

Oooo yes. Fast jag ser fram emot det - än så länge. Vi lever i ett litet lyckorus just nu, men jag antar att vi om en vecka inte alls ser så gulligt och pluttigt på situationen??! :-) Åtminstone inte hela dygnet runt....

Pinglan

Tack!
Ja.... visst är han söt!! Jag längtar så jag håller på att gå sönder. Fast nu är det bara sex dagar kvar...

Jag kanske kommer och visar upp honom på jobbet någon dag, systeryster är ju kvar där.. (är du det, förresten?).

Pinglan

Hehe... ja, vad ska man kalla dem då? De är ju små pluttar, även om de är stora??! :idea:

Pinglan

Kalaspinglan skrev:
Jag kanske kommer och visar upp honom på jobbet någon dag, systeryster är ju kvar där.. (är du det, förresten?).
JAAAA, du bara måste säga till mej om du kommer förbi! Jag vill jättegärna pussa på valp! :love: Jo jag är kvar där... än så länge... :smirk:

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag har ett problem som jag känner är en stor börda för både mig och katterna just nu. Risk finns för att detta inlägg blir...
2
Svar
25
· Visningar
4 491
Senast: Mahonia
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 674
Senast: Karminnie
·
Övr. Hund På söndag för exakt fem år sedan bilade jag och familjen ner för att hämta hem min alldeles första egna vovve, en liten bulleherre vid...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Jenka
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 200
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar