Får inte tag i potatisprotein längre - Vad ska jag ha istället?

Newbee

Trådstartare
Hej!

Som rubriken lyder så tar inte butiken jag köpt ifrån in Pot.protein försen till hösten igen men jag behöver fortfarande ge extra protein. Vad kan jag ge som är ungefär likvärdigt? På granngården.se har dem ju typ 100 olika foder med "protein" i namnet, men jag är själv inte så kunnig. :)

Tacksam för tips!
 
@spaderÄss hoppas det är okej att tagga dig, du brukar ha så bra tips och svar. Det är även du som hjälpt mig med foderstaten innan, otroligt tacksam för detta.
mvh
 
Likvärdigt på så vis att det är en ren produkt är ju soja men det är ju inte samma värden som i potatisprotein.
 
Hej!

Som rubriken lyder så tar inte butiken jag köpt ifrån in Pot.protein försen till hösten igen men jag behöver fortfarande ge extra protein. Vad kan jag ge som är ungefär likvärdigt? På granngården.se har dem ju typ 100 olika foder med "protein" i namnet, men jag är själv inte så kunnig. :)

Tacksam för tips!

Fråga någon som föder upp grisar. De brukar har det som foder.
Räkna ut hur mycket det går åt så du kan köpa in rätt mängd säckar till hösten. Så det räcker hela året.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 529
Senast: Sassy
·
Foder & Strö Hej, har en hel del funderingar kring tillskott och foder. Det första jag funderingar kring är ifall Lucern skulle kunna vara ett bra...
2
Svar
29
· Visningar
3 282
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 925
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 362
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp