Får alla rida children/juniorprogram?

Nevermind

Trådstartare
Sitter och kollar på tävlingar och hittade en som har ett childrenprogram som såg ganska trevligt ut. Får jag, som är äldre än children, anmäla till den klassen och rida? Hittar inget i propositionen, så då borde väl alla oavsett ålder få anmäla? Eller? :confused:

Sitter och kollar på tävlingar och hittade en som har ett childrenprogram som såg ganska trevligt ut. Får jag, som är äldre än children, anmäla till den klassen och rida? Hittar inget i propositionen, så då borde väl alla oavsett ålder få anmäla? Eller? :confused:

Ja om tävlingen är öppen för alla.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 095
Senast: Mirtai
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 654
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: Emro
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
504
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka