Får alla rida children/juniorprogram?

Nevermind

Trådstartare
Sitter och kollar på tävlingar och hittade en som har ett childrenprogram som såg ganska trevligt ut. Får jag, som är äldre än children, anmäla till den klassen och rida? Hittar inget i propositionen, så då borde väl alla oavsett ålder få anmäla? Eller? :confused:

Sitter och kollar på tävlingar och hittade en som har ett childrenprogram som såg ganska trevligt ut. Får jag, som är äldre än children, anmäla till den klassen och rida? Hittar inget i propositionen, så då borde väl alla oavsett ålder få anmäla? Eller? :confused:

Ja om tävlingen är öppen för alla.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Emro
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 825
Senast: Svartkatt
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 735
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 487
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar