Fånga en kull Jack Russel valpar...

Poxz

Trådstartare
... och deras mamma (kanske?) på bild på något vis kan inte vara någon lätt uppgift!
Det verkar inte så i alla fall, och det ser ut som om tjejen i filmen blir duktigt trött på eländet till slut.

Antar att valparna ska fotas/filmas inför försäljning men det går väl sådär. :D Söta är de i vilket fall! Och den som gjorde videon har verkligen lagt till en passande musik. Håll till godo!

FILM

Sv: Fånga en kull Jack Russel valpar...

Hehe... :) nog går det att fånga dem på bild. Man kan t.ex. trötta ut dem med ett långt valpköparbesök, sedan passa på att ta gruppfoton:
valphogjul2.JPG

eller bussa dem på mjölkbaren:
djinniedisol.JPG

eller passa på medan de är små nog att sätta upp på rad och faktiskt stannar kvar där man placerar dem en stund :D
cordyvalpar3v.JPG

Sv: Fånga en kull Jack Russel valpar...

Söta! :love:

Tror tjejen i filmen hade behövt de här tipsen!

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 509
Senast: Sel
·
F
Hästmänniskan Nu kanske det blir helt fel forum för detta, ber om ursäkt isåfall. Känner att jag behöver skriva av mig lite bara.. Från alldeles...
Svar
0
· Visningar
1 044
Senast: Fiachi
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 319
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Börjar bli riktigt j*vla less på min byracka till hund! Snart orkar jag inte nåt mer faktiskt. Vi tar det från början,Har en omplc...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 453
Senast: MulleMonster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025