Springsteen
Trådstartare
Sv: Fång på sto med föl vid sidan.
Jag har skickat bilder på hoven till coari, men inte fått utlovat svar.
Jag har skickat bilder på hoven till coari, men inte fått utlovat svar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg ut dom två bilderna i tråden som du skickat till mig via PM så lovar jag att jag ska stilla både en å annan undran från både dig och andra som är undrande..
Ang. den s.k "Djupa skiten" så ser man även lite av det gula på BM häst nere till hög vid bärranden/ sulan. Vet inte när den bilden är tagen i förhållande till konvalescensen Undrar om B M kommer ihåg om mer av sulan var gul i tidigare stadie?
BTW. Min hovslagare var här idag och det är inte plast.
Det kan omöjligt vara hästens egen naturliga sula,, kan vi vara överens om det???
Kanske Pollitt som är författare till ovanstående också är “in deep shit”?
Det var en envis en...Jamen förklara då i stället vad det är och varför ser man strålspetsen "under" denna gula genomskinliga sula??
Det kan omöjligt vara hästens egen naturliga sula,, kan vi vara överens om det???
Kanske Pollitt som är författare till ovanstående också är “in deep shit”?
Jamen förklara då i stället vad det är och varför ser man strålspetsen "under" denna gula genomskinliga sula??
Bara för att du aldrig sett något liknande och inte kan förklara vad det är så betyder det inte att alla andra har fel och du har rätt.