Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittade ingen smiley som utryckte mina känslor över plastens "vara eller icke vara, det är frågan?"
När det är fakta att det inte finns plast i hoven. Jag blir i alla fall trött och uppgiven.
Det behöver inte alls vara så att du gör ngt fel. Detta med fång är inte lätt!
De som hela tiden i alla trådar envisas med att det är hästägarens fel har inte insett problemet. De har antingen aldrig haft en häst i riskzonen eller också aldrig ansträngt sig med att lära sig.
Jag tycker att det verkar vara ett klokt beslut att ta bort henne om hon blir sämre. Jag tycker att din häst är jättefin och det skulle naturligtvis vara fasansfullt att tänka sig att vara tvungen att ge upp! Men om det nu skulle bli så, så har du ändå den lilla fölungen kvar.
När min ponny var sjuk tog jag en dag i sänder, gick som i en dimma och tänkte inte framåt över huvudtaget, planerade aldrig att kunna rida osv. Jag minns näst sista besöket på kliniken (ca 5 månader efter anfallet) när veterinären tyckte att hon hade blivit så mkt bättre. Då - insåg jag att hon kanske kanske blir bra igen.
Jag följer din tråd och hoppas verkligen att Stella blir bra igen!!
P.S. strunta i coari!! Han har säkert inget klokt att komma med, då skulle han ha gjort det för länge sedan. Han vill bara, än en gång, göra sig märkvärdig.
Jag vill att hon ska gå ner mer i vikt, min fundering var mest över hur hon kan tappa vikt så fort. Hon har fri tillgång till hö dygnet om.
Äter hon mkt hö?
Jag har nog tappat bort mig i din tråd lite.
Har du ngn socker analys på höet?
Jag har nog bara en ide förutom att hon äter mindre naturligtvis och det är att hon tidigare var IR som nu har gått tillbaka med mindre socker i fodret. Fast jag undrar egentligen hur mkt IR ett digivande sto kan vara. De borde göra av med all energin till mjölken.
Såvida hon inte har cushing förstås....