fan åxå!!

horselove

Trådstartare
håller på att städa ur tangentbordet..sliter loss en rad tangenter och nu kommer jag inte ihåg hur dom satt!!nån som kan hjälpa mig?? :crazy: raden som mellanslagstangenten sitter på är det..snabbt svar uppskattas!
 
:rofl: Jag höll på att göra samma misstag :p
Plockade bort 2 i taget och hade lite problem med minnet :crazy: Fick iaf tillbaka alla rätt, utom 2! ´och + har bytt plats, det blir lite fel ibland, men inte värre än att jag står ut, hellre lite fel och får backa, än att pilla loss hela raden för att flytta på dem :angel:
 
Va, kan man ta loss tangenterna på tangentbordet, det hade jag ingen aning om. Är det bara att dra då eller...?
Har något skräp som jag inte får bort.

Det är väl gubben som suttit och käkat något smuligt framför datorn, för sån gör ju aldrig jag :angel:
 
jag brukar börja med att pilla upp nån tangent med en hård och smal sak, t.ex. en brevuppsprättare (eller potatissticka ska nog också fungera), sen är det bara att pilla bort tangent för tangent.
MEN; rita av tangentbordet på ett papper först, så du får alla tangenter på rätt plats sen :)
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 098
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 021
Senast: Amha
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
10 624
Senast: Fruentimber
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 939
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp