JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Falun får hopp- SM igen 2014
Moderator
Hästnyheter
Strömsholm stod värd för dressyr-SM tidigare i somras.
Nu står det klart att mästerskapet återvänder redan nästa år. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Helsingborgs Fältrittklubb ska arrangera hopp-SM 2018.
– Vi är redo för att ta oss an den här utmaningen, säger tävlingssamordnare...
Hästnyheter
Mästarekipaget Irma Karlsson och Ida vd Bisschop får hoppa för Sverige i sommar. Detta under Lövsta Future Challenge som arrangeras...
Hästnyheter
För första gången arrangerade Falu RS och Svedens PK Nationell ponnydressyr på Svedens Gård. ...
Källa / Läs mer...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag hade liv på Nikita och när hon dog så täckte det kostnaden för t/r Bollnäs-Stockholm för att hämta Megara vilket på något sätt var...
MJLee
Alldeles nyss
Svar: 1 109
Visningar: 57 680
Katt
Mellanpudel
Hundavel & Ras Men känslig mage är ju ofta allergi? Känslig mage är ju inget normalt liksom.
Wingates
16 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 736
Hund
Stora canvasburar
Övr. Hund Hmm .... just det, såna kommer ju med väskor. Undrar om det finns väskor som skulle fungera till en stålbur också? Hade ju gett lite...
Linda_A
21 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 24
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Det var något som såg ut att ha smetat på främre delen av tungan, var kladdigt och skulle kunnat vara zinkpasta.
zarmino
5 minuter sedan
Svar: 578
Visningar: 27 541
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr ....och just det. Har lärt mig att göra lymfmassage på Zacke! Det är så häftigt hur bra han svarar på det. Är jag ordentlig och gör det...
Fiorano
7 minuter sedan
Svar: 1 215
Visningar: 94 415
Grenar
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Enligt mig är nordsvensken inte enbart uppfödd för att köra i skogen utan en gårdshäst som användes i både skogs- och jordbruk men även...
Mia_R
8 minuter sedan