Fälttävlansmärke o ryttarbok

Bison

Trådstartare
Har kollat i TR men får inte riktigt klarhet.
Jag tog fälttävlansmärket för sisådär tio år sen på ponny. Har ett märke med ett F ditklistrat på Gröna kortet. Behöver jag ta om detta eller gäller det än?

Hur fungerar det här med ryttarbok, vad är det för typ av bok man ska ha?
Vad ska man skriva i den? Gäller 90 klasser.

Tack så mycket

Sv: Fälttävlansmärke o ryttarbok

Ryttarboken skriver du själv ut på Ridsportförbundets hemsida. Är typ 2 blad bara :p en för hästens uppgifter och en annan för dina.

Ang ryttarmärket så vet jag inte faktiskt. Jag trodde det var borta och att man bara behövde en tränares signatur i ryttarboken (vad tränaren kräver för att skriva signaturen sen är väl sin sak med det finns väl riktlinjer) men samtidigt finns det små kurser där man tar fälttävlanskortet.

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 984
Senast: fejko
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 550
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
8 788
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 439
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar