Fälttävlansläger

Tänkte just fråga om det är ngn fälttävlansatsning som köpt ens.

I min hemby såldes ju den superfina golfbanan o gjordes om till en megaanläggning för Islandshästar.

Det kan ju gått åt fel håll för Hajjerna .

Tänkte just fråga om det är ngn fälttävlansatsning som köpt ens.

I min hemby såldes ju den superfina golfbanan o gjordes om till en megaanläggning för Islandshästar.

Det kan ju gått åt fel håll för Hajjerna .

Känns trist i så fall med tanke på hur fin banan är med underlag etc. Kanonbra nybörjarbana tycker jag eller som upplägget att man kan åka och hoppa lite småhinder på egen hand. Men det är ju ingen omöjlighet alls. Men ändå himla synd. Återstår väl att se...

Liknande trådar

Fritid I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar...
Svar
7
· Visningar
626
Senast: Masqueradee
·
Hundhälsa Håller på att bli tokig på hundens päls på benen, det är som att ta med sig en halv skog och ett helt grustag in efter varje promenad...
Svar
18
· Visningar
732
Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
436
Senast: Lightzone
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 510
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Utemöbler
  • Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI

Hund, Katt, Andra Djur