Fälttävlansläger

Anonyymmmm

Trådstartare
Är det någon som har tips på bra fälttävlansläger i närheten av Stockholms län? Max en o en halv timme bort.

Jag var där i fjol. ;) Skulle gärna åkt varje år, men det blir rätt så dyrt när jag har 6 h enkel resa med hästen också...

Stall Nilslund har fälttävlansläger, en bit utanför Katrineholm. Terränghinder från typ ponnydebutant och upp till H100 ungefär. Kanske är lite mer än 1,5 h beronde på var i Stockholmstrakten du håller till.

Hofors är helt suveränt!
Jag åkte från skåne och dit 2 gånger förra året :D (utan egen häst dock).

Ingen som vet något bra i södra Sverige? Känner inte för att åka 70 mil enkel resa med hästen :crazy:

Anne hade förr i Halland, Hermanstorp. Med egen häst.

Ted i Skåne, egen häst. Tidig vår och sommar.

Hajjerna hade väl men det var kanske förra ägaren? Jag vet eg knappt ens var det ligger men några hallandsvänner åkte dit m egen häst på tantläger o var så himla nöjda! Typ i höjd m Gbg kanske? Same same, mellersta Norrland :p

Hajjerna hade väl men det var kanske förra ägaren? Jag vet eg knappt ens var det ligger men några hallandsvänner åkte dit m egen häst på tantläger o var så himla nöjda! Typ i höjd m Gbg kanske? Same same, mellersta Norrland :p

Hajjerna ligger mellan metropolerna Alingsås och Vårgårda men där verkar helt dött.

Hajjerna ligger mellan metropolerna Alingsås och Vårgårda men där verkar helt dött.

Jag har hört på omvägar att det varken kommer vara träningar eller läger där eller ens en öppen bana i år. Vet inte riktigt vad det skall bli eller användas till framöver. Känns lite tråkigt. Lagom bana att åka till själv om inte annat.

Liknande trådar

Fritid Kommer ha ett par timmar att slå ihjäl i Stockholm nu på onsdag i väntan på ett tåg som går halv tio på kvällen. Jag kommer ha flera...
Svar
13
· Visningar
897
Senast: escodobe
·
Fritid Jag och mina vänner planerar en slottsrunda i sommar där vi vill besöka flera spännande och intressanta slott. Vi bor i Östergötland och...
Svar
13
· Visningar
443
Senast: cambodia
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Äpplet.
·
Fritid Ska till Stockholm och turista fem dagar i augusti. Hallwylska, Nordiska museet, Gripsholms slott, och Livrustkammaren har jag redan...
2
Svar
39
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat