Anonyymmmm
Trådstartare
Är det någon som har tips på bra fälttävlansläger i närheten av Stockholms län? Max en o en halv timme bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också gärna åkt igen, men jag flyttade till Skåne så det är lite väl långtJag var där i fjol.Skulle gärna åkt varje år, men det blir rätt så dyrt när jag har 6 h enkel resa med hästen också...
Jag hade också gärna åkt igen, men jag flyttade till Skåne så det är lite väl långt![]()
Det blir Hofors som svar på det också.Läger överhuvudtaget för vuxna, nån som varit på nåt kul ställe med bra hästar och upplägg? (Ursäkta om jag lånar din tråd litegrann, @Anonyymmmm!)
Man kan komma till oss nej men annars brukar väl Ted ha något?Hofors är helt suveränt!
Jag åkte från skåne och dit 2 gånger förra året(utan egen häst dock).
Ingen som vet något bra i södra Sverige? Känner inte för att åka 70 mil enkel resa med hästen![]()
Inte för oss hästlösa stackare väl?Man kan komma till oss nej men annars brukar väl Ted ha något?
Nej, jag tänkte mest till @WonderwomanInte för oss hästlösa stackare väl?
Nej, jag tänkte mest till @Wonderwoman
Nej, jag tänkte mest till @Wonderwoman
Hajjerna hade väl men det var kanske förra ägaren? Jag vet eg knappt ens var det ligger men några hallandsvänner åkte dit m egen häst på tantläger o var så himla nöjda! Typ i höjd m Gbg kanske? Same same, mellersta Norrland![]()
Hajjerna ligger mellan metropolerna Alingsås och Vårgårda men där verkar helt dött.