Anonyymmmm
Trådstartare
Är det någon som har tips på bra fälttävlansläger i närheten av Stockholms län? Max en o en halv timme bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också gärna åkt igen, men jag flyttade till Skåne så det är lite väl långtJag var där i fjol. Skulle gärna åkt varje år, men det blir rätt så dyrt när jag har 6 h enkel resa med hästen också...
Jag hade också gärna åkt igen, men jag flyttade till Skåne så det är lite väl långt
Det blir Hofors som svar på det också.Läger överhuvudtaget för vuxna, nån som varit på nåt kul ställe med bra hästar och upplägg? (Ursäkta om jag lånar din tråd litegrann, @Anonyymmmm!)
Man kan komma till oss nej men annars brukar väl Ted ha något?Hofors är helt suveränt!
Jag åkte från skåne och dit 2 gånger förra året (utan egen häst dock).
Ingen som vet något bra i södra Sverige? Känner inte för att åka 70 mil enkel resa med hästen
Inte för oss hästlösa stackare väl?Man kan komma till oss nej men annars brukar väl Ted ha något?
Nej, jag tänkte mest till @WonderwomanInte för oss hästlösa stackare väl?
Nej, jag tänkte mest till @Wonderwoman
Nej, jag tänkte mest till @Wonderwoman
Hajjerna hade väl men det var kanske förra ägaren? Jag vet eg knappt ens var det ligger men några hallandsvänner åkte dit m egen häst på tantläger o var så himla nöjda! Typ i höjd m Gbg kanske? Same same, mellersta Norrland
Hajjerna ligger mellan metropolerna Alingsås och Vårgårda men där verkar helt dött.