Fälttävlans kortet??

O

ostbiten

Tog det för ca 3 år sen. Men min ponny blev halt, sen blev den såld. Min nya häst va för het. Nu kan ja ÄNTLIGEN kan ja rida fälttävlan med henne, då fick ja höra att det gick ut efter 2 år, om man inte startade något. :( Är det så? :confused:

Nej, det har jag aldrig hör talas om, men därimot så gäller ej det du tog på ponny om det är häst du ska rida nu. :)

teorin behöver du inte göra om, men ridprovet, så har det varit innan i alla fall.

Mvh Leyla :)

det går inte ut, men det är en rekomendation att man ska ta om det om man inte tävlat på två år.
men då är det väl främst det praktiska dom tänker på.
samt som någon sa att man ska göra det praktiska även om man går över från ponny till häst

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 300
Senast: Grazing
·
Tjatter Alltså var och varannan gång jag handlar, oftast på ica, så är det fel på kvittot. Som idag i lilla lokala ica butiken skulle osten...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 143
Senast: MML
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 107
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 407
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama