Fälttävlans kort på Ets ridcenter....

K

Knazen_

Jag undrar om man kan ta fälttävlanskortet på ETs ridcenter.... Jag har mejlat och fråga två gånger men jag har inte fått nåt svar!
Och en fråga till:Jag har varit inne på ETs hemsida och där är det en meny med olika rubriker, men när man klickar på dom så händer det ingen ting. är det nån som vet hur man gör????
Kram///Knazen_ :bump:

Oj! Det stället känner jag igen! Var ligger det? Var bor du?

Jag tror jag bor ganska nära där. Bor i Gislaved.

Jag har också varit inne där, länkarna fungerar inte!

Japp man kan ta ft kortet där, på träningslägren, iaf har man alltid kunnat det tidigare.
Brukar ha mkt duktiga, trevliga och välmeriterade instruktörer.

Jag tog mitt där för typ 2 år sedan, åkte dit på en träning över en dag..jättefin bana och fina tävlingar brukar de ha första helgen i maj. Ring Therese, hennes nummer borde väl stå någonstans på hemsidan.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Red_Chili
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 620
Senast: gulakatten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 331
Senast: Enya
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 699
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar