Fälttävlan i skaraborg!!

P

prins_rollo

Är det någon som vet någonting om hur terrängbanan kommer se ut?? (MSV B kat D och Debutant ponny)Vad har de för typ av vatten?nån har väl lite information i alla fall, fast ni får inte skrämma upp mig för mycket....

Hej!

Jag vet inte hur banan kommer se ut, men vi har ett vattenhinder. Debutanterna brukar rida ner via stranden och hoppa upp efter att ha vadat igenom.

Förra året på MSV A så såg det ut först såhär och sedan såhär efter vattnet.

På första bilden till höger så syns det var debutanterna brukar rida ner, och sen hoppar de upp till vänster. (Alltså åt andra hållet mot vad MSV hoppar)

Hoppar upp i debutant (det sitter folk på stocken som hoppas på andra bilden.)

En bit av utsikten från hoppbanan

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 329
Senast: Grazing
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 012
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 261
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 045
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar