Fältävlans dräkt!

A

Amazinggrace

Hej! datumet för min första fälttävlan närmar sig snabbt och jag vill så gärna ha en en snygg jacka och hjälm-överdrag att rida i (fälttävlansdräkt) :D Min moster ska sy en dräkt åt mig, men jag vet inte riktigt vilken modell jag vill ha :confused: Om ni har bilder på en sån jacka m.m så lägg jätte gärna ut dom, samt om ni har någon länk/tips vart man kan köpa en snygg sådan iaf att hon inte hinner ;)

Mvh Felicia

Sv: Fältävlans dräkt!

Härifrån har jag beställt grejer! Där finns allt du kan tänka dig och säkert massa förslag om du behöver inspiration! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och...
2
Svar
37
· Visningar
4 054
Senast: svea
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har...
2
Svar
32
· Visningar
3 839
Senast: Salinero
·
P
Fälttävlan Hej! Jag har en häst som jag tränar/tävlar i hoppning. Hon har tidigare gått fälttävlan (upp till 1,20-1,30) och verkade trivas ganska...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: LenaH
·
M
Träning För att göra en sak klar direkt! Detta inlägg gäller INTE Harry. Så ni behöver inte börja fundera om vi fått problem :crazy: I...
2
Svar
20
· Visningar
2 651
Senast: Mount Never Rest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar