Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det snart dags igen! Vad står på din inköpslista? På min står snyggt tävlingsträns, dressyr. Skulle jag råka hitta välsittande kavaj till rätt pris också kan det vara tänkbart.
Brukar aldrig klaga på mässan men.......var har alla butikerna tagit vägen? Var helt utsållat
Skulle inte handla något speciellt men kom hem med TIB pälsglans för 150kr, och en massa foderprover.
Ja fynd var där säkert, var inte ute efter något men tyckte att många butiker försvunnit som varit där många år.Min mor fyndade Stierna vinterjacka för halva priset och Pikeur ridbyxor 40 % nedsatta. Och vi båda köpte Pierre Robertunderkläder för halva priset. Och de sedvanliga brickorna hos Einars bilder såklart Mycket nöjda! Annars tittade vi mest på hästlastbilar och hunting.
Håller med, tyckte det var den tråkigaste mässan hittills. Köpte också pälsglans från TIB, det var det enda jag köpte första dagen..Brukar aldrig klaga på mässan men.......var har alla butikerna tagit vägen? Var helt utsållat
Skulle inte handla något speciellt men kom hem med TIB pälsglans för 150kr, och en massa foderprover.