Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittade ingen Falsterbotråd för i år. Verkligen ingen som ska dit och shoppa? På min lista står än så länge sporremmar.... Hoppas listan blir längre närmaste veckorna, känns lite ynkligt om det bara är det jag ska leta efter!
Det finns kombibiljetter. Vill du se nåt vettigt hade jag köpt biljetter till iaf ena läktaren. Vi brukar kolla på dressyren och sitta ganska högt upp under tak, perfektSka dit sista lördagen, har inte varoit i Falsterbo sedan jag var liten… Hur är det om man vill se lite dressyr och lite hoppning, ska man köpa biljetter till båda läktarna eller brukar det gå att få plats till att se något iaf?
På shoppinglistan står nog schabrack, grimma med ludd som Equilina och så ska jag titta på en ny hjälm.
Ska dit sista lördagen, har inte varoit i Falsterbo sedan jag var liten… Hur är det om man vill se lite dressyr och lite hoppning, ska man köpa biljetter till båda läktarna eller brukar det gå att få plats till att se något iaf?
På shoppinglistan står nog schabrack, grimma med ludd som Equilina och så ska jag titta på en ny hjälm.
Alltså jag kommer inte åt deras hemsida, fler som haft problem? Har inte funkat på varken hemnätverket eller mobilens det senaste. Testat ngra dagar senaste veckan.