Falkenbergs debutantbana.

Minnaa

Trådstartare
Ja är det någon som har koll på hur falkenbergs debutant bana är? Vad det är för hinder, svår, lätt? Har bara varit där vid dom internationella tävlingarna.

Funderar på om det kan bli en debut med unghästen där om vi hunnit få kläm på allt tills dess :)

Sv: Falkenbergs debutantbana.

Åhhh den är jättefin! Vi fick ju aldrig hoppa där...2007 var ju året då hela Sverige simmade runt på sommaren....:mad: Men vi red ju dressyr o hopp o GICK terrängen o den var jättebra!

Men Falkenberg har ju inte haft nån tävling sen dess, ska de ha i år? Har inte jag sett.

Ja den 23 augusti ska dom anordna en debutant om man ska tro på TDB. :laugh:

Jag har bara positiva intryck av stället tidigare men var längesen jag var där nu. Fast det verkar som det regnar jämt :p sist jag var där kommer jag ihåg att det var översvämning i stallarna. Jösses vilket störtregn det var!

*putt putt*

Ingen som har något mer att säga om deras debutant bana?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 427
Senast: Mia_R
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Oklar sårskada?! Hjälp