Fakemushål

gammalek

Trådstartare
Jag skulle så gärna vilja köpa ett 'fakemushål' men jag vet inte var. Det är alltså en liten dörr som man sätter fast vid golvlisten, som om en liten mus bodde där. Har sett dörrar med små brevlådor, blomlådor och liknande. Men var kan man köpa? Det skulle vara världens bästa julklapp, enligt de små släktingarna. Kan ni hjälpa till?

Jag skulle så gärna vilja köpa ett 'fakemushål' men jag vet inte var. Det är alltså en liten dörr som man sätter fast vid golvlisten, som om en liten mus bodde där. Har sett dörrar med små brevlådor, blomlådor och liknande. Men var kan man köpa? Det skulle vara världens bästa julklapp, enligt de små släktingarna. Kan ni hjälpa till?

låter som en nissedörr typ?

56412-_1_.jpg

Nissedörrar säljs ju överallt, bara att köpa och måla om om man inte vill ha så juligt.

Vi köpte vår på Rusta förra året:

13D81313-BE18-436E-A5FE-44D9BA57440E.webp

I år har jag kompletterat med en kälke och lite annat, men det borde ju gå att ta lite vad som helst i dockskåpsväg.

Liknande trådar

Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: kamomillo
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 360
Senast: SaraXX
·
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan köpa en liten, gärna billig fodertunna med ordentligt tättslutande lock? En fodertunna passande typ 2kg...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: Flavor
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
261

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka