Fakemushål

gammalek

Trådstartare
Jag skulle så gärna vilja köpa ett 'fakemushål' men jag vet inte var. Det är alltså en liten dörr som man sätter fast vid golvlisten, som om en liten mus bodde där. Har sett dörrar med små brevlådor, blomlådor och liknande. Men var kan man köpa? Det skulle vara världens bästa julklapp, enligt de små släktingarna. Kan ni hjälpa till?
 
Jag skulle så gärna vilja köpa ett 'fakemushål' men jag vet inte var. Det är alltså en liten dörr som man sätter fast vid golvlisten, som om en liten mus bodde där. Har sett dörrar med små brevlådor, blomlådor och liknande. Men var kan man köpa? Det skulle vara världens bästa julklapp, enligt de små släktingarna. Kan ni hjälpa till?

låter som en nissedörr typ?
 
56412-_1_.jpg
 
Nissedörrar säljs ju överallt, bara att köpa och måla om om man inte vill ha så juligt.

Vi köpte vår på Rusta förra året:

13D81313-BE18-436E-A5FE-44D9BA57440E.jpeg


I år har jag kompletterat med en kälke och lite annat, men det borde ju gå att ta lite vad som helst i dockskåpsväg.
 

Liknande trådar

Mat Okej hörni, nu vill jag ha lite tips! :) Jag hade tänkt baka lite nu i sommar. Det kommer bli lite tillfällen för fika och jag har...
2
Svar
22
· Visningar
881
Senast: Trott
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 572
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 087
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 384
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp