Fågelunge!!!!

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Trassel_tösen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 929
T

Trassel_tösen

Vi har två kanariefåglar hemma som fick en liten unge igår på julafton. Vi har inte sett att mamman har matat sin unge, ska hon inte det? Vad ska fågelungen äta?
Det ligger ett till ägg bredvid ungen i boet som inte har kläckts en. Är det normalt med en kull på bara två ägg?
Snälla hjälp oss!
Mvh Louise

Varför satte ni ens in ett bur när ni inte ens vet någonting om häckning? :mad: En kanariefågel brukar få cirka fyra ägg, men ibland så blir det fler, ibland så blir det mindre. Jo, mamman ska mata sin unge om allt står rätt till.

Hackat hårdkokt ägg och grönfoder.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
8
· Visningar
569
Senast: Tonto
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 586
Senast: Bullen22
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 292
Senast: Tantan
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 575

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka