Fågelbur åt råttorna

Minni-Borg

Trådstartare
Hejsan!

Jag har haft mina råttor i ett lite fixat akvarium, med lufthål o grejer, men nu när råttorna inte e bäbisar längre måste det investeras ny bur.
Hade tänkt en större fågelbur!
Men, det luktar ju en massa i akvariet jag haft dem i, en råttbur är ju mera öppen och luftigare, kommer det att lukta i hela rummet då? :crazy:
Har alflis åt dem.

Sv: Fågelbur åt råttorna

Det kanske luktar mycket i akvariumet just för att det inte är så "luftigt". Det blir ändå ganska instängt i ett akvarium även om det finns lufthål..

Om du håller efter städningen i buren så kommer inte hela rummet lukta..

Sv: Fågelbur åt råttorna

Det kanske luktar mycket i akvariumet just för att det inte är så "luftigt". Det blir ändå ganska instängt i ett akvarium även om det finns lufthål..

Om du håller efter städningen i buren så kommer inte hela rummet lukta..

Okej vad bra =)

Liknande trådar

Däggdjur Har två st hanar som nu bor i en fågelbur där måtten är efter de riktlinjer som finns, men som jag ändå vill ge mer plats.. Är nu på...
Svar
5
· Visningar
1 852
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Hej allesammans. Jag är en kanin, en mycket fin kanin säger matte och det är ju klart att jag e ^^,. jag är en korsning med lite...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: vego96
·
Övr. Djur Jag har blivit lite småsugen på ett husdjur. Dock vet jag inte vilket djur (det är under alla omständigheter inte aktuellt just nu)...
2
Svar
24
· Visningar
2 386
Senast: gosebus
·
M
Träning Jag behöver verkligen hjälp och vet inte hur jag ska bära mig åt. Alla råd mottages tacksamt... :( Ca 1 månad sedan köpte jag en ny...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 346
Senast: Appetax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar