Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Påminner mig när jag försökte sälja en prydnadsdrake. Den blev inte godkänd pga djur.Försökte sälja tillbehör till råttor på marketplace. Alltså bara sånt som är i buren och inget annat. Det blev borttaget med motiveringen att jag försökte sälja levande djur. Bad om granskning men det gick ändå inte igenom.
Enda gången jag fått problem var när jag skrev att jag skulle kunna att kasta ned en dykkompis i vattnet om hon inte klarade att ta sig i själv (pga skada) . Det ansåg visst FB vara hotfullt....
Enda gången jag fått problem var när jag skrev att jag skulle kunna att kasta ned en dykkompis i vattnet om hon inte klarade att ta sig i själv (pga skada) . Det ansåg visst FB vara hotfullt....
Fast det där kan jag ändå tycka är rätt bra....även om det kan verka lite överdrivet. Kanske inte alltid så enkelt att skilja på verkliga hot och skämt.Haha, jag fick samma på Instagram. Skämtade med en kompis i ett kommentarsfält och fick en varning från Instagram, tror även kompisen fick samma
Fast det där kan jag ändå tycka är rätt bra....även om det kan verka lite överdrivet. Kanske inte alltid så enkelt att skilja på verkliga hot och skämt.
Back in the old days, på lunarstorm, så hände det sig ganska ofta att man fick varningar när vi skrev på dialektHaha, jag fick samma på Instagram. Skämtade med en kompis i ett kommentarsfält och fick en varning från Instagram, tror även kompisen fick samma
Min syster fick ett Facebookinlägg blockerat pga att Facebook upptäckt upphovsrättsskyddat ljud.
Vad var det för ljud då?
Jo vågbrus när hon filmat vid en sjö.
Har ni fler exempel/åsikter så dela gärna med er.
Heila tiin?Back in the old days, på lunarstorm, så hände det sig ganska ofta att man fick varningar när vi skrev på dialekt
Det ver speciellt ett ord som kunde förväxlas med något nazistiskt.
Det var iofs inte så konstigt kanske, då systemen inte var så utvecklade då ännu.
Nu är dialekten snarare oftast till fördel, vill jag "roasta" en kompis så ska det mycket till för att deras algoritmer ska förstå det
BingoHeila tiin?