PopcornPlayer
Trådstartare
Med en hel del fullblod i stallet brukar det här med att få upp dom i hull vara piece of cake. Men nu går jag bet.
Hästen ifråga var väldigt tunn när den kom. Tunnare än jag sett någon IRL.
Sakta men säkert har det gått uppåt, men nu tar det stopp. Grovfoder får han fri tillgång på, snittar runt 20kg/dag. Minst. Analyserat, bra värden och de andra femton hästarna rullar fram.
Får utövar det 1kg kraft och 1kg built up samt så mkt olja jag kan blanda i det utan att det blir ren soppa. Får även 15l lucernhack. Vägrar äta blöt lucern.
Havre kan jag tyvärr inte ge, brukar kunna göra susen annars. Han rids inte tillräckligt för att det inte ska sätta sig i huvudet.
Havrekross kanske?
Avmaskad, hage mockas regelbundet.
Har lite mage, men några synliga revben.
Hagkompisen, som är stor som ett hus, och rätt svårfödd, ser ut som en valross.
Ideer någon? Rubbning på ämnesomsättningen?
Hästen ifråga var väldigt tunn när den kom. Tunnare än jag sett någon IRL.
Sakta men säkert har det gått uppåt, men nu tar det stopp. Grovfoder får han fri tillgång på, snittar runt 20kg/dag. Minst. Analyserat, bra värden och de andra femton hästarna rullar fram.
Får utövar det 1kg kraft och 1kg built up samt så mkt olja jag kan blanda i det utan att det blir ren soppa. Får även 15l lucernhack. Vägrar äta blöt lucern.
Havre kan jag tyvärr inte ge, brukar kunna göra susen annars. Han rids inte tillräckligt för att det inte ska sätta sig i huvudet.
Havrekross kanske?
Avmaskad, hage mockas regelbundet.
Har lite mage, men några synliga revben.
Hagkompisen, som är stor som ett hus, och rätt svårfödd, ser ut som en valross.
Ideer någon? Rubbning på ämnesomsättningen?