Få tag på Savvy System beg

D

diny

Gillar Parellis stil och blir tokig då allt är så dyrt. Är sjukpensionär och har inte råd att köpa ett nytt. Har i ett halvår letat febrilt efter ett begagnat Savvy System level 1.

Någon som har något tips på hur man får tag på begagnat med parelli?
 
Sv: Få tag på Savvy System beg

Gå in på Ebay och skriv Parelli i sökrutan. Det brukar komma upp en hel del :) Lycka till!
 
Sv: Få tag på Savvy System beg

:bow: :bow:
Hur i hela friden hade jag glömt bort det :confused: Fanns massor av parelli saker och fast man plusar på vad det kostar från USA (Tull avg mm) så kunde man göra fynd.
 
När du köper det så begär du den som skicka det att skriva "Document" på pakets beskrivning så slipper du tullen. Och frakten via US Postal Service är inte så hämskt, det är värre när du använder UPS/ FedEx/DHL osv. Har beställt 3 Parelli DVD från Ebay USA, och inte betalt mer än 207:- med frakt för den dyraste.
 
Sv: Re: Få tag på Savvy System beg

Tackar för tipsen. Det är riktigt bra priser på mkt parellisaker på ebay.

Nu när hästen börjat sättas igång efter fölet vänjts av så har jag kört mkt efter hans stil dock inte helt. Passar bra för mig och mitt ranghöga sto. Suttit på google och hittat flera videosnuttar.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 521
Senast: Queen
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 398
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 190
Senast: LaMagia
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp