Få med sig all utrustning på tävling

Sv: Få med sig all utrustning på tävling

Jag går igenom mina ponnyer i huvudet kvällen innan tävling. "Tittar" på dem från nos till svans och går igenom så jag packat ner allt de ska ha på sig (tävlar ponnytrav, så det är en del att hålla reda på...). Sen har jag en del saker som enbart används till tävling och de hänger där de ska för jämnan.

Jenny

Jardina skrev:
Packar allt kvällen innan , har då en lista med ALLT uppskrivet som jag prickar av på.
På morgonen innan allt lastas ut i bilen prickar jag av allt igen.

presis så gör jag med!

Jag glömmer alltid nått, oftast nummerlappen och annat smågrejs.

hejsan!

jag har tävlat soppas många gånger att jag vet vad man behöver ha med sej.. men jag skriver altid en lång lista på vad jag ska ha med mej.. dagen innan tävlingen plockar jag fram alting så allt e klart. sätter på sadeljorden o stigbyglar,stigläder på sadeln o allt sånt. jag har aldrig glömt något till någon tävling någon gång.:)

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
547
Senast: Twihard
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: zarmino
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 565
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 152
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka