Har flyttat till lägenhet nu inne i stan och överförväntan så är hundarna väldigt lugna och trygga här redan. Trodde min pinscher skulle bli stressad då vi flygit runt en hel del men hon tog det väldigt bra. MEN om hon hör någon i trappen så skäller hon. JAg säger till henne på skarpen då slutar hon. Men när jag ska lämna dem ensamma så kan jag inte säga ifrån och då skäller hon kanske ordentligt.
JAg kommer ha dem i badrummet och ha en barngrind, stänger jag dörren blir den sönderkrafsad. då hör hon inte lika mycket ut i trappen. Enda hon kan höra om grannen för något oväsen.
Vill låta dem bo in sig lite innan jag lämnar dem ensamma så nu bor dem här när jag är ledig och hos mamma när jag jobbar..
Har hört man ska spruta vatten på dem när de skäller? Berömma? Ja jag har hört mycket..
Hur ska man göra?
JAg kommer ha dem i badrummet och ha en barngrind, stänger jag dörren blir den sönderkrafsad. då hör hon inte lika mycket ut i trappen. Enda hon kan höra om grannen för något oväsen.
Vill låta dem bo in sig lite innan jag lämnar dem ensamma så nu bor dem här när jag är ledig och hos mamma när jag jobbar..
Har hört man ska spruta vatten på dem när de skäller? Berömma? Ja jag har hört mycket..
Hur ska man göra?