Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag är på tok för lat för att rolla alla sängkläder..Klädroller tycker jag funkar!
Då får du leva med pälsiga sängkläderFast jag är på tok för lat för att rolla alla sängkläder..
Min erfarenhet är att det endast är torktumlare som funkar tillfredsställande.Hjälp! Det är päls på mina nytvättade sängkläder! Hur får jag bort den på ett effektivt sätt?
Jag har tre katter som gärna uppehåller sig i sängen. Pälsen fastnar på sängkläderna och går bara delvis bort i tvätten. Någon torktumlare har jag inte.
Tips mottages tacksamt.
Lite jobbigt när alla djur har olika färgTrodde lösningen var att skaffa sängkläder (och möbler och kläder) i samma färg som djuren
Nåt sånt är jag ute efter! Vore ju super om det funkade. Ingen som testat?Finns det inte typ bollar/trasor som man kör med i tvättmaskinen som ska fånga upp hår? Ingen aning om de funkar dock.
Med roller då eller?Vi avhårar innan tvätt. Håller sängen bäddad med överkast dagtid.
Med roller då eller?
Hjälper inte med överkast dagtid när alla tre sover i sängen.
Fast spelar det någon roll att det är katthår på sängkläderna om de ändå sover där? Alternativet jag kan tänka mig är att tvätta halv maskin och extra sköljning för att få bort så mycket som möjligt.Med roller då eller?
Hjälper inte med överkast dagtid när alla tre sover i sängen.