Få bort fult tryck från jacka

Reville

Trådstartare
Jag har en vinterjacka som har ett fult tryck som jag skulle vilja bli av med utan att göra allt för mycket åverkan på jackan.

På en annan jacka så lyckades jag skrapa bort trycket med en kniv, dock blev det inte så snyggt efteråt:angel:

Har ni några idéer?
 
Lägg bakplåtspapper på och stryk över med strykjärn och sen kan du försiktigt skrapa bort det med en vass kniv. Har gjort så på en hel hög jackor som jag ville behålla när jag bytade jobb.
 

Liknande trådar

Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
255
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 985
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 091
Senast: QueenLilith
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 262
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp